Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tadalis