Klucz do twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki czy całkowite
cialis tanio
usunięcie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci pozostaw na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.