Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie odżywianie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, lecz także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi w tym czasie do dosyć ważnych ubytków selenu. Można go unormować spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na popęd seksualny. W czasie nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, a łatwo go uzupełnić poprzez warzywa strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle ważnym elementem jest też arginina, która stanowi 80 procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie działanie hormonów. Jeśli chcemy unormować jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja